speed up font download

American Stafford nu ook officieel erkend als wapen

astaf.jpg

Britse hangjongeren laten steeds vaker hun messen en pistolen thuis sinds ze een paar jaar geleden de moordmachine die American Stafford heet ontdekten. De beesten doen dienst als beveiligers bij drugdeals en leveren bovendien een aardig centje op bij hondengevechten. Blinde paniek in Engeland, waar men het aantal hondenbeten in vier jaar tijd met 43% zag toenemen.

De Stafford is daar verantwoordelijk voor en blijft zelf ook niet buiten schot. In een jaar tijd werden 3.722 van die monsters behandeld voor beten die ze hadden opgelopen bij hondengevechten. 'We maken ons grote zorgen dat deze honden als nieuw wapen worden ingezet op straat', aldus een medewerker van een dierenasiel die de gevaren van bloeddorstige monsters maar al te goed kent. Met name kettinggevechten zijn populair, waarbij de lieverdjes elkaar opvreten terwijl hun eigenaar ze aan de ketting houdt.

Inmiddels heeft men een film gemaakt waarin de gevaren van dom hondenbezit in combinatie met het meedogenloze monster worden uitgelegd. De Londense burgemeester Ken Livingstone ondersteunt de film die op elke school wordt vertoond: 'Het leert jonge Londenaren hoe ze verantwoord met hun hond kunnen omgaan. Ik wil de straten van Londen veiliger maken voor iedereen, wat inhoudt dat we het probleem van asociaal gedrag met honden in de kiem moeten smoren.'

En als dat alles niet lukt, is een verbod in combinatie met nekschot altijd nog een optie.

  • Robert Engel
  • 16 Maart 2008 21:22
  • Regionaal
  • §
  • Twitter
  • Facebook
  • Google
  • NuJij
  • eKudos
  • Tags: Engeland
  • hondengevechten
  • American Stafford

Zie ook:

  • Amerikaanse Stafford-hond valt vrouw aanAmerikaanse Stafford-hond valt vrouw aan
  • Politierechter: Zeeuwse Stafford moet doodPolitierechter: Zeeuwse Stafford moet dood
  • Blinde redt geleidehond uit kaken American StaffordshireBlinde redt geleidehond uit kaken American Staffordshire
  • American Stafford doodt géén kindAmerican Stafford doodt géén kind
  • Hond bijt hondje doodHond bijt hondje dood

Reacties

Michiel Mans:

Dat wordt weer veel fanmail van hondenfundi's. Wil je DOOOD Engel?

16-03-2008 21:46
  • antwoorden

Paul uut Malden (geen lid):

Toen Engelse immigranten zich na de Amerikaanse Burgeroorlog (1861 - 1865) vestigden in de Verenigde Staten namen zij hun eigen honden met zich mee. Onder de vele soorten bevonden zich ook verschillende typen Bull en Terriërs. Deze energieke en intelligente honden werden gebruikt als boerderijhond, waakhond, veehoeder maar ook als jager op wilde zwijnen en beren. Om hun honden deze taken nog beter uit te kunnen laten voeren werden de grote exemplaren Bulls en Terriërs met elkaar gekruist.

Door de jaren heen werd dit speciale Amerikaanse ras groter, zwaarder en sterker dan zijn Britse neef, de Staffordshire Bull Terriër. Om het vaak karig inkomen van deze hondenbezitters aan te vullen werden de honden ook gebruikt bij hondengevechten. In een ring, de Pit, vochten de honden tegen elkaar en kon op de uitkomst van het gevecht worden gewed.

Dit klinkt allemaal misschien wat heftiger dan de werkelijkheid was. De honden werden getraind om hun tegenstander tot overgave te dwingen, niet om de andere hond te doden. Daarnaast leefden de honden gewoon temidden van de gezinnen en waren het speelmaatjes voor de kinderen uit het gezin. Juist hierdoor is een sociaal, van nature niet agressief, sterk hondenras ontstaan dat uitermate vriendelijk is tegenover mensen.

In 1936 werd de American Staffordshire Terriër door de AKC (American Kennel Club) erkend als ras en is nu voornamelijk een show en familie hond. Zijn mogelijkheden als werkhond, zijn atletische bouw en uithoudingsvermogen worden alom geroemd. De vriendelijkheid van de American Staffordshire Terriër tegenover mensen wordt onder andere gebruikt om het ras in te zetten als reddingshond, blindengeleidehond, therapiehond, speurhond en natuurlijk als gewone huishond.

Hoewel de voorouders van American Staffordshire Terriërs en Pitbull achtige honden dezelfden zijn hebben zij een heel andere ontwikkeling doorgemaakt. Helaas komt het regelmatig voor dat een Pitbull achtige hond aangeboden wordt als American Staffordshire Terriër, maar is dit dus niet.

01-01-2009 15:17
  • antwoorden

Paul van Otteloo (geen lid):

Juist hierdoor is een sociaal, van nature niet agressief, sterk hondenras ontstaan dat uitermate vriendelijk is tegenover mensen.

In 1936 werd de American Staffordshire Terriër door de AKC (American Kennel Club) erkend als ras en is nu voornamelijk een show en familie hond. Zijn mogelijkheden als werkhond, zijn atletische bouw en uithoudingsvermogen worden alom geroemd. De vriendelijkheid van de American Staffordshire Terriër tegenover mensen wordt onder andere gebruikt om het ras in te zetten als reddingshond, blindengeleidehond, therapiehond, speurhond en natuurlijk als gewone huishond.

01-01-2009 15:19
  • antwoorden

Paul van Otterloo (geen lid):

Juist hierdoor is een sociaal, van nature niet agressief, sterk hondenras ontstaan dat uitermate vriendelijk is tegenover mensen.

In 1936 werd de American Staffordshire Terriër door de AKC (American Kennel Club) erkend als ras en is nu voornamelijk een show en familie hond. Zijn mogelijkheden als werkhond, zijn atletische bouw en uithoudingsvermogen worden alom geroemd. De vriendelijkheid van de American Staffordshire Terriër tegenover mensen wordt onder andere gebruikt om het ras in te zetten als reddingshond, blindengeleidehond, therapiehond, speurhond en natuurlijk als gewone huishond

01-01-2009 15:21
  • antwoorden

Idris:

Huh, Staffords zijn toch hele lieve hondjes?! :o

16-03-2008 22:12
  • antwoorden

Ollie:

Zo lief zijn ze niet hoor. Hoe denk je dat Sinterklaas die negers in bedwang houdt op de pakjesboot? Sint heeft ook een staffie.

~ Aart Staartjes reactie ~

16-03-2008 22:29
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

hey met je kanker opmerking pleur je op

23-05-2009 14:50
  • antwoorden

Xad (geen lid):

Ach ja, het ras Stafford in dit artikel kan vervangen worden door bijvoorbeeld rottweiler, doberman, herdershond, jack russel (klinkt wat minder overtuigend, maar toch) en dan is het net zo een gelovenswaardig artikel. hecht hier dus niet zoveel waarde aan, mijn Stafford is in elk geval een schat van een beest, gelukkig maar

16-03-2008 22:59
  • antwoorden

Eelco (geen lid):

/care

16-03-2008 23:03
  • antwoorden

Xad (geen lid):

- edit wij wel -

16-03-2008 23:08
  • antwoorden

Xad (geen lid):

-edit

17-03-2008 00:08
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

Mijn stafford is ook zeer lief. Heb hem uit het asiel gehaald. Ik ben het beetje beu om te horen dat stafford's gevaarlijke honden zijn! Elke hond krijg je agressief!

09-08-2008 11:20
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

ik heb me staf ook uit t assiel en t is een super lieve schat voor mensen en voor mijn zoontj ze beste maatj alleen is obi super fel op andere honden en denk dat de vorige baas t aan geleerd heb en krijg t er niet uit moet super concekwent zijn maar voor mij geen rede om hem in t assiel te laten

14-04-2010 17:48
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

Wat voor taal spreek jij?

26-09-2012 15:18
  • antwoorden

Robert Engel:

En hoe gelovenswaardig is de reactie van iemand die serieus meent dat een Jack Russel indruk maakt op de dames en heren drugdealers?

16-03-2008 23:29
  • antwoorden

Xad (geen lid):

Mijn mening (waarschijnlijk niet zeer betrouwbaar) is dat de reactie van diegene zeer gelovenswaardig is.

Ligt eraan wat voor een Jack Russel je hebt (en eventueel hoeveel), en dat is direct de angel van het gehele "verhaal" omtrent Staffords, niet elke Satfford is een "gevaarlijk wapen", hoewel het verhaal hierboven dat wel suggereert, aangezien de auteur schrijft dat DE Stafford (wat ik dus lees alszijnde het gehele ras American Stafford) verantwoordelijk is voor o.a de toename in het aantal percentage bijtincidenten.

16-03-2008 23:54
  • antwoorden

Flexor:

Als je 't IP-adres opzoekt van Xad en al die andere Staffordlikkers, dan zal 't me niets verbazen als die overeenkomt...

16-03-2008 23:42
  • antwoorden

Xad (geen lid):

Dat zou mij wel verbazen, aangezien ik dan of gehackt wordt of dat er tijdens mijn afwezigheid thuis andere mensen reageren op endandit.nl. Beide opties lijken mij onwaarschijnlijk, maar ja, je weet maar nooit!

17-03-2008 00:00
  • antwoorden

Lucas:

Nou je moet toegeven dat je met zeshonderd vals gemakte en hongerige Jack Russels heel wat un aanrichten. Zo wordt ook die Chiuwawa een wapen als je er 1800 van bij elkaar bindt en 3500 kanariepietjes in een kooitje kunnen heel behoorlijk schelden. Om nog maar te zwijgen over het leed wat 18 kuub plankton kan aanrichten.

Maar ok, van een Stafford heb je er dan maar 1 nodig, dat is waar.

17-03-2008 00:27
  • antwoorden

Xad (geen lid):

1 Stafford kan genoeg zijn (waarvoor het genoeg kan zijn wordt me niet helemaal duidelijk in je reactie, maar ik gok op "schade aanrichten"), klopt helemaal, maar "men" kan ook één Jack Russel zo vals maken dat dat ene kleine hondje heel veel schade aan kan richten...

Ik bedoel maar, kom op zeg, met een fles shampoo kan ik een persoon dood maken, met een granaat lukt het ook. Of die persoon ook daadwerkelijk dood gaat ligt aan de degene die de fles shampoo cq. de granaat bediend. Scheer aljeblieft niet alle Staffords over één kam door ze te betitelen als "slecht, gevaarlijk, vals, moordmachine, stout, niet lief, enz".

Lijkt me trouwens wel een leuke uitdaging om met een fles shampoo iemand dood te maken.....

17-03-2008 01:07
  • antwoorden

Ollie:

Lijkt me trouwens wel een leuke uitdaging om met een fles shampoo iemand dood te maken.

Er zit trouwens moederkoek van honden verwerkt in shampoo. Dat zou zoiets zijn als eigenhandig je hond Oedipus doodblaffen. Dat is vrij ziek al zeg ik het zelf.

~ Dat was dan Badedas reactie ~

17-03-2008 01:34
  • antwoorden

Xad (geen lid):

Goh, zo leert men nog eens wat. Denk direct aan degene die verantwoordelijk is om de moederkoek van honden netjes en efficient te verkrijgen, en dat dat dus eigenlijk een baan is voor bijvoorbeeld 40 uur in de week. Of zal er een of andere instantie achter zitten die mensen oproept om bij de bevalling van hun teven de moederkoek op te sturen via DHL?

Enniehoe, shampoo gebruiken zal nooit meer hetzelfde zijn al zeg ik het zelf....

17-03-2008 01:48
  • antwoorden

Ollie:

Ik zal het je nog sterker vertellen: Unilever is verantwoordelijk voor de totstandkoming van o.a. Andrélon (geen familie van), maar ook een merk als 'Timotei'. Timotei stamt uit het oud Japanse rijk en is de shortname van Demothi Thimothée. En laatstgenoemde heeft ontdekt dat de placenta, de moederkoek van zijn honden die net geworpen hadden een uitstekend basis-supplement is voor shampoo zoals wij die vandaag de dag kennen.

~ Triviale reactie ~

17-03-2008 01:51
  • antwoorden

Lucas:

Overigens hebben de Staffords Jezus vermoord.

17-03-2008 00:27
  • antwoorden

Robert Engel:

Maar ja, tegen het plankton hebben ze de walvis uitgevonden. Tegen de stafford dan weer de doodstraf. Uiteindelijk komt alles dan weer goed.

17-03-2008 00:31
  • antwoorden

Paul van Otterloo (geen lid):

De dood-"straf" voor deze honden? Waar worden ze dan voor gestraft? Voor het gedrag van hun baasjes?

Ik wordt een beetje misselijk van je suggestieve manier van schrijven. Ben je in je jeugd in je vingertje gebeten door het poedeltje van de buren?

De manier waarop je dit benadert zegt veel over je.

Paul van Otterloo
Rozenstraat 15
6581XP MALDEN

01-01-2009 14:58
  • antwoorden

Michiel Mans:

Zo lief zijn ze niet hoor. Hoe denk je dat Sinterklaas die negers in bedwang houdt op de pakjesboot? Sint heeft ook een staffie.

Na hondenfundi's, nu ook rasfundi's over de rooie.

17-03-2008 02:08
  • antwoorden

Ollie:

Na hondenfundi's, nu ook rasfundi's over de rooie.

Mea Culpa, Mea Culpa, Mea Maxima Vulva

Waar ik 'die negers' zei, moet staan: Den Moorsche Medemens.

Stop de tijd!!!

~ 1 joker reactie ~

17-03-2008 02:13
  • antwoorden

Hendrik Jan De ...:

/me zit te wachten op de tegenfilm en het verbranden van endandit vlaggen.

17-03-2008 08:49
  • antwoorden

Kim Kerkhof (geen lid):

Ik wilde even laten weten dat de teksten van de artikelen die Robert Engel heeft geplaatst over de stafford wel schandalig hard zijn. De gene die fout zijn met een bijt incident zijn altijd de eigenaren van de hond en niet de hond zelf. Er wordt geen enkele hond vals geboren, maar wel vals gemaakt. En dat de eigenaar dan de dood straf verdient daar ben ik het wel mee eens, maar dat je durft te zeggen dat zijn tanden van de hond er eerst afgeschaaft moeten worden voordat hij afgemaakt moet worden. Vind je niet dat de hond al genoeg gestraft is in zijn leven. Hij wordt geboren gaat naar een eigenaar die hem slaat niet goed kan corrigeren en hem niet begrijpt en vals maakt(een hel voor een hond) en dan vervolgens als de hond zegt nu is het genoeg en dan een onschuldige pakt krijgt hij de schuld. Nee de eigenaren moeten ze harden aan pakken laat hun maar een straf voor moord krijgen. En verder lopen er nog steeds buitenlanders en (stoere)jongens in de stad hun vechthonden te slaan en te vernederen, maar de politie rijdt er gewoon langs en doet niks om de hond te redden van zijn belagers.

29-04-2008 13:51
  • antwoorden

staffordfan (geen lid):

zo denk ik er ook over ze moesten het baasje een spuit geven ik zal er alles voor doen om de naam americaanse stafford in ere te houden het diertje kan zich niet verdedigen wie geen stafford heeft kan niet oordelen ze horen dingen en ze zijn die arme diertjes al op de zwarte lijst aanzetten en alle die een stafford hebben en ze slecht behandelen ze afmaken of zelf eens goed mishandelen dat ze die dierkes met rust laten het zijn zo betrouwbare ,zorgzame ,liefe honden echte knuffels,

23-10-2008 14:18
  • antwoorden

bianca (geen lid):

Wat een onzin allemaal, ten eerste ik heb er twee 1 is een staf ander is een pit, de staf is nu alweer bijna 4 en de pit is anderhalf maanetje en vrouwtje,allebei heb ik ze al vanaf kleins af aan de staf vanaf 7 weken en de pit vanaf 3,5 maand,het zijn echt twee schatten en doen geen vlieg kwaad,ze spelen met het konijntje met de papegaai,met de baardafgaanen, kinderen echt iedereen,ik ga ook met ze naar het strand alles gewoon,en het gaat altijd goed,en vooral met elkaar zijn ze heel erg leuk en helemaal niet vals met elkaar ook niet met het eten of een bot,ze vinden gewoon alles goed!!!! Het ligt aan de eigenaars die hun honden opvoeden,een hond wordt echt niet vanzelf vals!!!!!die eigenaars zijn vals en die maken ook die honden vals!!!!maar voed je ze goed op met warmte en liefde en structuur dan is er niks aan de hand!!!!!!!!!!!!!!!!!

30-07-2008 23:31
  • antwoorden

staffordfan (geen lid):

mijn hond (americaanse stafford)is juist het zelfde als u hond een echte knuffel hij is al bijna 11jaar je moet hem eens zien met mijn zoontje van 10 jaar twee broertjes we moeten er gewoon voor zorgen dat americaanse stafford zijn goede naam blijft behouden en beschermen gr

23-10-2008 14:26
  • antwoorden

Ollie:

Het maakt allemaal geen hol uit hoe lief ze zijn. Raakt een hond om wat voor reden ook (teveel commando's bijvoorbeeld) over de zeik, of toevallig prikt een klein spelend kind het beest in het oog, dan hapt ie. Dat zou elke (nerveuze) hond doen, klopt. Verschil is dat dit type honden gefokt zijn , een genetische structuur te hebben om te happen en door te happen en niet meer los te laten. En dan ook nog zo hard te happen dat iemand kapotgebeten kan worden. Zo moeilijk is het toch niet dat te snappen?

Iets niet willen begrijpen omdat er een haast ziekelijke voorliefde voor een hond aanwezig is, omdat je blik vertroebeld is, dat is wat anders. Maar wanneer jouw beestje altijd lief is, houdt dat niet in dat het de enige hond op de wereld is, en houdt het ook niet in dat het alleen aan de baasjes ligt. Da's toch vrij eenvoudig.

~ Gewone reactie ~

09-08-2008 12:26
  • antwoorden

staffordfan (geen lid):

hallo ollie ,het is niet alleen liefde voor een hond,maar voor alle dieren ,omdat het maar een dier is moet het maar niet beschermt worden ,als ik u eens pijn doe of een oog uitprik eens kijken wat u reactie is ,ge zult u eigen ook wel verdedigen of zijt ge zo iemand die het door iemand anders laat oplossen ,de gene die door eender welke hond word gebeten ,kan zijn verhaal vertellen en zeggen wat die wilt het is makkelijk zeggen de hond heeft mij gebeten ik heb niks gedaan ,het echte verhaal zeggen ze niet ,dat kan een hond ook niet ,dus oordeel niet ,hij kan niet praten en zich verdedigen,

23-10-2008 14:43
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

Als een hond zonder aanleiding iemand aanvalt is er vaak iets anders aan de hand met de hond bijvoorbeeld een tumor wat regelmatig voorkomt bij honden maar helaas weten een heleboel mensen dit niet en laten de hond gewoon doorlopen of brengen hem naar het asiel omdat deze agresief word.

Als je gaat googelen naar hoe honden gefokt worden die ze in de pit gebruiken zul je al gouw zien dat zij zo gefokt worden dat ze geen mensen mogen aanvallen, doen ze dit toch worden ze afgemaakt en dit is om te verkomen dat degene die de honden uit elkaar haalt word aangevallen.
Hond mens argesiefieteit word niet gefokt maar wel hond hond.

Zoals je in het artikel leest zijn het de eigenaars van de hond die deze agresief maken naar mensen toe.

26-12-2008 19:51
  • antwoorden

Anoni (geen lid):

keek laatst het nieuws had een blankeman een vrouw verkracht. en er was iemand vermoord door een blanke moet je het blanke ras ook maar afmaken of niet zijn oook moordmachines

de groeten

27-08-2008 19:22
  • antwoorden

hvj-kyto (geen lid):

jah je hebt gelijk!(L)

08-11-2008 13:16
  • antwoorden

o2 (geen lid):

ja ik ben de zoveelste met een lieve stafford maar ben zelf ook lief dat scheeld denk ik. honden kun je trainen voor verschillende doelen. dat een hond een kind of volwassene aanvalt is niet goed te praten. je kan iedere hond agressief maken soms zit er een steekje los bij de hond tja dan is er maar een oplossing en dat is geen leuke. er hoeven niet allemaal vergelijkingen gemaakt te worden, daar heeft dat kind niets aan. ik denk wel dat er een hoop van dit soort gevallen voorkomen kunnen worden als honden gewoon verplicht aangelijnd moeten lopen. laat ze op een hondenveld loslopen maar dan moeten gemeentes er op hun beurt voor zorgen dat er een omheining rond dat veld staat.
toch nog iets tot slot uit eigen ervaring (sorry) heb zelf een bijtwond in mijn onderarm van norwitch terrier en mijn staffie ??? tja die stond te kwispelen en wilde spelen... haha

04-11-2008 21:44
  • antwoorden

Anoniem:

monsters??? hoe durft die bloemetjeslijer dat te zeggen over zulke lieve honden! :@
als ik je tegen kom snij ik je open!!!

05-11-2008 08:48
  • antwoorden

Idris:

Wat ben je toch ook een goed mens...

05-11-2008 13:15
  • antwoorden

hvj-kyto (geen lid):

een stafford zijn hele lieve honden(L) als je ze goed verzorgt! En als je ze gaat op lopen op fOcken ... jah dAn zijn ze niet meer zo lief...
Ik heb zelf een Amerikaanse Stafford (kyto) van 1 jaar en nog een chihauhau (Couragi spreek je uit als koeratjoo) van een half jaar
hun kunnen heel goed met elkaar vinden!

xx.(L)

08-11-2008 13:12
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

Als je zo goed weet hoe honden zijn. Schaf ze eens zelf aan. Voed ze op met liefde en aandacht en kijk hoe de hond word. Ik kan er heel mijn hebben en houden opzetten, want ik weet heel zeker dat jouw hond dan niets zal doen. Weet je wat gevaarlijke honden zijn, is pas bewezen... jack russels, teckels, allemaal van die kleine ***keffertjes... Ik heb zelf een staf en die doet niemand kwaad. Gewoon opvoeden met liefde en aandacht. Dus kijk eerst goed voor je iets op het internet neerknalt. Niet alles over 1 kam scheren!!!!!!!!!!!!

27-12-2008 10:17
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

gaan we weer..........
wanneer houdt dit eeuwige gezeik nou eens op, scheer niet alles over 1 kam
anders kom eens op visite kun je zien hoe gevaarlijk ze zijn, oh nee dat kan niet want ze vreten alles op wat binnen een straal van een kilometer komt......
mensen get a life en ga je met nuttige dingen bezig houden zoals de kredietcrisis ofzo.......

27-12-2008 11:27
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

stafford zijn geen monsters ze worden monsters gemaakt. het zijn juist superlieve beesten mits ze een goed baasje hebben. alle honden kunnen vals gemaakt worden! het zijn juist de kleine keffertjes die die vaak vals zijn door hun slechte opvoeding!

een verbod in combinatie met een nekschot bedoel je voor de eigenaren van de honden mag ik hopen?!

Van de meeste staffords heb je niks te vrezen behalve de knuffeldood! AUB eerst je huiswerk goed doen voordat je ergens een stempel op drukt!

27-12-2008 18:54
  • antwoorden

AMSTAFF NICK (geen lid):

al dat zielige gelul over staffords, komt allemaal bij die gasten die overal vooroordelen over hebben neem bijv die OLLIE GATVEREDAMME,, ik heb zelf ook een amstaff is nu 3maanden en het is een top beestje gewoon lekker naar de pup cursus ermee enz, niet elke hond is het zelfde, de ene hond is wel wat sneller vals te krijgen ja maar dat ligt 9 van de 10x aan de eigenaar hoe je het ook went of keert, elke keer die staffords in een kwaad daglicht zetten bla bla bla praat over dingen als je er zelf ook verstand van hebt!!! en geen vooroordelen, net of je niks beters te doen hebt.en als een kat iemand gekrabt heeft hoor je er niks over omdat alles in onze prachtige media heerlijk opgeblazen word.

de groeten aan alle amstaff liefhebbers!!!!!

NICK L.

29-01-2009 23:57
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

Zo kortzichtig is die Engel.
We hebben een amstaff, een schat van een beest. Wilt het liefst de hele dag geknuffeld worden, is dol op andere mensen en andere honden (om te spelen!!!). Ze is een schat voor mijn 2 kinderen. We zijn met haar op puppycursus geweest en hebben ons verdiept in haar ras.
Geen opvoeding of het opzettelijk vals maken van een amstaff ligt niet aan de hond maar aan het baasje!! Maar goed, dat is hopelijk inmiddels tot je doorgedrongen als je de vorige berichten hebt gelezen.
Helaas denken nog veel mensen als jij. De mensen maken liever een ruime bocht om onze hond. Ach, dat wist ik voordat ik de hond aanschafte, ik heb er geen probleem mee. Zondag nog werd een vrouw haast hysterisch toen ik aan kwam lopen. Ze riep "oh nee, daar gaan we niet langs". En ze maakte dat ze weg kwam. Luna keek mij aan, ik haar, en we wandelden lekker verder. Heerlijk het rijk voor ons alleen.

09-02-2009 15:43
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

fuck off met die verhaaltjes...
ik heb een amerikaanse stafford en die valt aan als ik het zeg en verder is hij super lief ook tegen kleine kinderen..
en als er iemand op mijn erf komt doet hij nog niks.. pas als ik het zeg

19-04-2009 11:40
  • antwoorden

Anouk (geen lid):

Sluit een hond op,geef hem rauw vlees en laat hem bloed drinken. elke hond krijg je link, zelfs een pincher

22-05-2009 04:35
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

dag ollie,
laatst undercover in nederland gezien?
hoe zijn baasje zijn honden op fokte zo dat ze zwijnen in het wilt konden doden?
het ligt aan de baas niet aan de HOND
wanneer dringt dat eens tot die botte hersens van je door?

21-06-2009 15:46
  • antwoorden
12volgende ›laatste »
De inhoud van dit veld is privé en zal niet publiekelijk getoond worden.

Science

Timelapse: het verdwijnen van een gletsjer
Commander Hadfield neemt afscheid van Space Station met cover David Bowie
Infographic: wolf versus buffel
Het belang van kotszakken in de ruimte
Fraai portret Saturnus-maan Enceladus
Hubble viert verjaardag met high res foto Paardenkopnevel
Infographic: de wondere wereld van energie
Sneeuwvlokjes in vrije val gefotografeerd

Grizzlybeer bijt in camera
Timelapse: betoverende rondreis door Bolivia
Sexy Social Media Babes XXX deel 125
Grootste gevecht jeugd-ijshockey ooit
Teaser: Gravity met Sandra Bullock en George Clooney
Zes historische covers met Marilyn Monroe
Sexy Social Media Babes XXX deel 124
Timelapse: een jaar in het bos

Nieuws

Oklahoma-tornado vanuit de ruimte gezien
Ontroerend: vrouw vindt hond terug na tornado
Timelapse tornado Oklahoma
Chinezen blazen een brug op
Deze covers met Angelina Jolies borsten zien we nooit meer
Willem één, twee en drie: veel plezier vandaag!
Vandaag vieren we Koningsdag!
Kippenvel: parlement Nieuw-Zeeland zingt lied

Foto

Kleurenfoto's van Russische slagschepen uit WO I
Meisjes met water
Actiefoto's van de zon
Meisjes met gitaren
Verlaten zwembad in Manchester
Het zeepbellenhuis van Pierre Cardin
Verlaten en verroeste auto's
Las Vegas bij nacht
Verlaten Amerikaanse mijn
Meisjes met tatoeages

Tech

Infographic: cyber-bankroof die 45 miljoen opleverde
Volautomatisch amfibievoertuig voor al je drank
Meisje vindt super-oplader voor mobiele telefoons uit
Precision Guided Firearm: schieten mét social media
Hublot masterpiece MP-05 LaFerrari horloge
Infographic: science fiction vs. echte ruimteschepen
Mammuth: peperdure én grote remote control car
Infographic: de evolutie van game controllers

Lifestyle

Vintage röntgenfoto's van vrouwen in korset
Infographic: feiten over Sir Alex Ferguson
Te koop: doosje rozijnen voor slechts $ 700.000
Retro op vakantie met moderne camper
Infographic: dertig minder bekende feiten over slaap
Rondleiding in kleur door het Londen van 1927
Infographic: het verband tussen liefde en gezondheid
Robofish: een vis voor het ideale aquarium
Naar voorpagina EnDanDit
Contact | Nieuws tippen | Colofon | Brievenbus | Adverteren | Archief | Twitter | Inloggen

Gebruikerslogin

  • Registreren
  • Wachtwoord vergeten?

Opinie

  • Reacties

Virtual serverVirtual server

Populair

  • Meisjes met water
  • Kleurenfoto's van Russische slagschepen uit WO I
  • Sexy Social Media Babes XXX deel 125
  • Vintage röntgenfoto's van vrouwen in korset
  • Infographic: cyber-bankroof die 45 miljoen opleverde

Laatste nieuws

  • Kleurenfoto's van Russische slagschepen uit WO I
  • Infographic: cyber-bankroof die 45 miljoen opleverde
  • Meisjes met water
  • Oklahoma-tornado vanuit de ruimte gezien
  • Vintage röntgenfoto's van vrouwen in korset

Flabber

  • Death Star vernietigt Enterprise op aarde
  • 50 keer verkeerd geciteerd
  • De beste vines van 2013 (tot dusver dan)
  • De beste vines van 2013 (tot dusver dan)
  • Kleurenfoto's van Russische slagschepen uit WO I
meer

Contact | Nieuws tippen | Colofon | Brievenbus | Webmasters | Archief | Inloggen

En Dan Dit is een uitgave van Flabber.

Inhoud syndiceren  Abonneren met Bloglines