speed up font download

EnDanDit.nl-cartoonist in cel wegens 'beledigende tekeningen' (update)

cover_9large.jpg

De Nederlandse cartoonist Gregorius Nekschot (pseudoniem) is dinsdagmiddag in zijn woonplaats Amsterdam aangehouden door de politie. Nekschot wordt verdacht van “belediging van een groep” en “het aanzetten tot haat”. Omdat de officier van justitie van mening was dat de tekenaar “langdurig aanzet tot haat en van beledigen zijn beroep maakt” werd de verdachte in plaats van zes uur vierentwintig uur vastgehouden omdat een dergelijk delict in een zwaardere categorie valt.

Gregorius Nekschot maakt cartoons voor onder andere het weekblad HP/De Tijd en de websites EnDanDit.nl en Frontaalnaakt.nl. In zijn zwart/wit-tekeningen, vaak expliciet en seksueel van aard, drijft hij doorgaans de spot met de multiculturele samenleving. Met name religies en politieke figuren moeten het hierbij ontgelden.

Volgens Max Vermeij, de advocaat van de verdachte, lijkt de aanhouding meer op een politiek besluit dan op een juridische zaak. “Je kunt je afvragen of hier geen politiek correcte belangen een rol spelen. Dit is een zaak over de vrijheid van meningsuiting”, aldus de raadsman.

Update:
Het landelijk parket bevestigt dat Gregorius Nekschot is aangehouden op last van het Openbaar Ministerie. Hij wordt verdacht van ‘het publiceren van cartoons die discriminerend zijn voor moslims en mensen met een donkere huidskleur.’ Verder is er bij onderzoek in zijn woning "belastend materiaal" in beslag genomen.

Update 2: Reactie Gregorius Nekschot in de Telegraaf: "Dit is een methode die door fascisten en communisten gebruikt werd om zich te ontdoen van hun tegenstanders."

  • Lucas
  • 15 Mei 2008 20:12
  • Media
  • §
  • Google
  • Technorati
  • NuJij
  • MSN.nl
  • MSN.be
  • eKudos
  • Tags: maca
  • cartoon
  • nekschot
  • Amsterdam

Zie ook:

  • Gregorius Nekschot uit HP/DeTijd gegooidGregorius Nekschot uit HP/DeTijd gegooid
  • Gregorius Nekschot doet Wall Street JournalGregorius Nekschot doet Wall Street Journal
  • Tuintje op de buik voor het Vrije WoordTuintje op de buik voor het Vrije Woord
  • Gratis en voor niets: boekjes van Gregorius en Bandirah!Gratis en voor niets: boekjes van Gregorius en Bandirah!
  • Interview: Gregorius NekschotInterview: Gregorius Nekschot

Reacties

Eelco (geen lid):

EINDELIJK!
Moge hij branden in de cel!

15-05-2008 20:21
  • antwoorden

Ollie:

- edit: ja ja cel, niet hel.

~ Gewone reactie ~

15-05-2008 21:06
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

mafkees

16-05-2008 08:14
  • antwoorden

Anja (geen lid):

Eelco, jij wenst dat ie brandt in de cel. Wat een eng haatdragend kereltje ben jij zeg. Als je een ander iets vreselijks toewenst, dan is er iets heel ernstigs met je aan de hand.

02-06-2008 19:58
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

Amen

15-05-2008 20:25
  • antwoorden

Ollie:

Vrij apart dat iemand 24 uur wordt vastgehouden omwille van de vrijheid van meningsuiting. Sterker: ik vind het meer dan dubieus en vraag me serieus af wie of wat hier achter zit. Een Imam mag iemand tot stront bombarderen onder dezelfde noemer vrijheid van meningsuiting en krijgt daarvoor een wijnloze avond bij Pauw en Witteman. Een cartoonist die bij mijn weten nog fatwavrij is, wordt 24 uur vastgehouden. Omdat? Vluchtgevaarlijkheid? Een zelfmoordcartoonist? Je mag de Nekschoten leuk vinden of niet, gelijke monniken, gelijke kappen.

Het heeft ook geen hol meer met links of rechts te maken, maar met een stuk politiek dat het voor de zoveelste keer totaal niet heeft begrepen en in het wilde weg als een blind paard maar wat doet. Hoe heet dat Joodse kruidenbuiltje uit Mokum ook weer, Cohen ofzo?

Het is Nederland eigen om zich keer op keer volslagen belachelijk te maken en faliekant te falen. En dat lukt ze keer op keer uitstekend. Heel erg diep triest dit.

nw.
Het zou me ook niet verbazen als Balkie en consorten hierachter zitten. Die werd met inkt eerder ook al duchtig door Nekschot in zijn reet geneukt.

~ Gewone reactie ~

15-05-2008 20:29
  • antwoorden

Extraxyz (geen lid):

Ik heb het altijd voor onmogelijk gehouden, maar ik ben het zowaar met Ollie eens. Ik voel me raar nu..

15-05-2008 23:16
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

dat is het grappige het merendeel van den haag staat achter hem en stelt kritische vragen aan de justitie

16-05-2008 16:13
  • antwoorden

Michiel Mans:

Ronduit belachelijk, maar geheel passend bij het huidige politiek correcte klimaat en de gristenfundi's in de regering. Om van het buigen voor eisen uit de islamitische gemeenschap nog maar te zwijgen. Ik ben blij dat mijn ouders de huidige gekte in Nederland niet meer mee hoeven te maken.

15-05-2008 20:32
  • antwoorden

Ace_1:

Dit is nou echt nutteloos.
Wat is de volgende stap?
De bedenkers en makers van Café de Wereld opppakken?

15-05-2008 20:43
  • antwoorden

Lucas:

Nee, hek om internet.

15-05-2008 20:46
  • antwoorden

Arnaeramarth:

Hoe kunnen ze hem nou oppakken? Ik had gedacht dat die gast wel zo slim zou zijn om aan werkelijk niemand zijn identiteit te onthullen. Als zijn echte naam uitlekt (als zo'n druiper die hij zelf veelvuldig heeft getekend), heeft ie zo een fatwa aan z'n broek.

15-05-2008 20:49
  • antwoorden

Lucas:

Zijn grootste probleem is nu dus ook dat zijn geheime identiteit aan gort is...

15-05-2008 20:57
  • antwoorden

Arnaeramarth:

Wie heeft hem verraden dan?

~gewoon uit interesse reactie~

15-05-2008 21:28
  • antwoorden

Michiel Mans:

Ik denk, als Lucas, een hek om internet.

15-05-2008 20:54
  • antwoorden

Smith. W (geen lid):

War is peace
Freedom is slavery

15-05-2008 21:13
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

Hem pakken ze op maar Wilders laten ze vrij rondlopen?

RAAR!

15-05-2008 21:15
  • antwoorden

Conan:

Hem pakken ze op maar Fawaz Jneid laten ze vrij rondlopen?

15-05-2008 21:34
  • antwoorden

Querbz:

Nou, het zal me een worst wezen. Voor mijn part houden ze hem per ongeluk wat langer daar. Ik vind die dingen toch niks aan. Zijn we daar hopelijk een weekje van verlost.

15-05-2008 21:16
  • antwoorden

Suus (geen lid):

Inderdaad laten ze Wilders vastzetten. Maar ach... Gregorius Nekschot zit daar alvast Geertje zijn plek warm te houden!

15-05-2008 21:19
  • antwoorden

Conan:

De politiek laat het ware gezicht zien. Een zwarte dag voor de VVM.

15-05-2008 21:32
  • antwoorden

CJN (geen lid):

Dit is bijna gedelegeerd aanzetten tot moord.
Werkelijk te stuitend voor woorden dit.

15-05-2008 21:41
  • antwoorden

Robert Engel:

Nou, het zal me een worst wezen. Voor mijn part houden ze hem per ongeluk wat langer daar. Ik vind die dingen toch niks aan. Zijn we daar hopelijk een weekje van verlost.

Precies. Op die manier openen we binnenkort het eerste werkkamp, een tijdje later de vernietigingskampen en zo rijden de treinen als vanzelf weer op tijd. Pakken we eerst de cartoonisten, dan de columnisten, gaan we verder met de Joden en eindigen we met de Querbzen. En we leven nog lang en gelukkig.

~Godwin reactie~

15-05-2008 21:41
  • antwoorden

Querbz:

Ik wist al dat ik er zo iets van een reactie op zou krijgen. Maar als de treinen er weer van op tijd gaan rijden...

Ik krijg elke keer een reactie met "waar moeten we dan stoppen?". Ik zeg niet dat we spontaan Joden moeten gaan vergassen maar als die man nou bijvoorbeeld gewoon even zo van streek is dat hij zodra hij thuis komt hij in z'n bed gaat liggen en een weekje MaCa overslaat, dan vind ik het goed. En we leven nog lang en gelukkig.

15-05-2008 21:55
  • antwoorden

Robert Engel:

Dat is een ander verhaal. Ik geef slechts aan waar censuur toe leidt. Vrijheid van expressie is het grootste goed dat een mens heeft. En het past geen enkele overheid om cartoonisten, columnisten, dichters, schrijvers, schilders of weet ik wat voor lieden vast te zetten omdat ze iets aan de kaak stellen. Helemaal niet onder het mom van beledigen en aanzetten tot haat. Nooit mag dat gebeuren. Elke dag is er wel iemand beledigd. En wie is dan de norm? De Turk in de straat? De Marokkaan in de moskee? De Christen op de Veluwe? Of de Balkenende in de regering. De praktijk van censuur is dat de norm gelegd wordt door de degenen die de meeste lijken op zijn naam heeft. De officier die dit gedaan heeft dient onmiddelijk uit zijn functie te worden gezet. Gebleken ongeschiktheid heeft hij meer dan voldoende getoond.

15-05-2008 22:03
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

Weet je wat ik altijd erg frappant vind in deze? Dat zowel de aanhangers van de 'Vrije Woord kerk' (wat in de werkelijkheid, jammer genoeg, vaak staat voor vinden dat je ongeremd alle andere culturen (en dan met name DE Moslimcultuur, dat deze niet eens bestaat doet er dan nog geeneens zoveel toe) verbaal mag verkrachten omdat andere culturen per definitie een bedreging voor de onze zouden betekenen), bij monde van Wilders en met wijlen van Gogh als patroonheilige, als de felste tegenstanders van deze 'beweging' (Denk met name aan christelijk en elitair sociaal-democratisch),beide om het hardst brullen dat als hun tegenstander zijn/haar zin krijgt, we dan zouden vervallen in Derde Rijk praktijken. Dit getuigd mijns inziens eerder van het beeld van het Derde Rijk als het absolute doemscenario (een beeld dat m.i. overigens ook terecht bestaat) dat door alle partijen en stromingen in ons land word gedragen, dan dat het daadwerkelijk iets met de huidige (politiek) situatie van doen heeft.

Mijn mening in deze arestatie? We hebben niet voor niets wetgeving tegen het zaaien van haat...

15-05-2008 22:10
  • antwoorden

Lucas:

Sinds wanneer is tekenen hetzelfde als "aanzetten tot haat"?

15-05-2008 22:17
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

Sinds ze wegen naar Rome hebben aangelegd?
(spot)prenten tekenen is natuurlijk niet per definitie aanzetten tot haat, maar wanneer een bepaald persoon of een bepaalde groep stelselmatig op oneigenlijke gronden word gedemoniseerd (jaja...) kan dit zeker aanzetten tot haat.
Ik trap nu wel direct in m'n 'eigen' valkuil, maar illustratief zijn hierbij natuurlijk dat anti-joodse propagandaposters van de Nazi's in de jaren '30 en '40, of de hatelijke spotprenten van de Klan die negers afbeeldden als wilden die er zonder meer op uit zouden zijn elk blank meisje te verkrachten, of om nog verder terug in te tijd te gaan: In de Middeleeuwen bestonden er ook talloze prenten van (wederom) joden die bronnen vergiftigden om op die manier de pest te verspreiden. Ik denk dat ik met deze illustraties (haha) toch wel heb aangetoont dat je dmv tekeningen aan kunt zetten tot haat of zelfs pogroms of lynchpartijen?

15-05-2008 22:39
  • antwoorden

Robert Engel:

Nou nee. Ligt er aan met welk uitgangspunt je die dingen doet. Die illustraties die jij bedoelt zijn onderdeel van een groter geheel, dat kun je van nekschot niet zeggen. Bovendien is het een ander verhaal als het van staatswege geschiedt.

15-05-2008 23:09
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

Laat ik eerst ff beginnen met te zeggen dat ik net een stukje van Teeuwens relaas bij P&W heb gezien (niet alles, dus het is alleen gebaseerd op het door mij geziene fragmentje) en dat ik het, uiteraard, niet eens ben de manier waarop de attestatie Nekschot is uitgevoerd, en dat deze (adh van het verhaal van Teeuwen) onnodig intimiderend lijkt te zijn. Dat dat iig uit de wereld is, en dat ik niet de suggestie wek een groot voorstander van dat soort praktijken te zijn.
Niettemin blijf ik er bij dat een arrestatie van Nekschot op grond van haatzaaien niet perse onterecht is. Ik ben het ook niet met je eens wanneer je zegt dat Nekschot niet binnen een groter geheel past. Dit grotere geheel is dan wel niet centraal geregisseerd of aangestuurd, en is ook zeker geen organisatie oid, maar Nekschot past mijns inziens wel binnen een trend van opiniemakers die steeds verder gaan in het opzoeken van de grenzen van de vrije meningsuiting. Wat op zich goed want noodzakelijk is; Wanneer je de grenzen blijft opzoeken word het moeilijker voor anderen, die het niet zo op vrije meningsuiting hebben, stukjes van deze grenzen af te knibbelen. Maw. door de grenzen op te blijven zoeken blijft je speelveld even groot. Wat ik als negatief beschouw binnen deze trend is dat veel van deze opiniemakers vervallen in kortzichtige stemmingmakerij en haatdragende boodschappen verkopen. Hier is voor mij de grens van vrijheid van meningsuiting bereikt. Vrijheids van meningsuiting betekend niet dat je mensen moet kunnen aanzetten tot haat en/of geweld, en de overheid dient, m.i., daarom ook op dit grensvlak (secuut) op te treden.
Verder, het is inderdaad een ander verhaal als haatzaaien vanuit staatswege geschied, maar dit betekend niet dat particulier haatzaaien daardoor wel door de beugel kan. Bovendien zijn van de voorbeelden die ik heb genoemd alleen de anti-joodse prenten van het Nazi-regime vanuit een staat. Bij de propaganda van de KKK, en al helemaal in het geval van de middeleeuwse prenten, is hiervan geen sprake.
Tot slot, Er werd ook door iemand in een reactie op een comment van mij gesteld dat Fawaz juist opgepakt zou moeten worden voor aanzetten tot haat. Ik denk dat dit, gezien de overbekende soundbites, ook helemaal niet zo'n slecht idee is. Vrijheid van meningsuiting en haar grenzen gelden natuurlijk voor iedereen.

16-05-2008 00:24
  • antwoorden

Lucas:

Maar man, je kunt toch niet met droge ogen beweren dat de cartoons van Nekschot aanzetten tot haat?

Beledigen ok, en misschien zelfs wel discrimineren, voor degene die het er in wil zien.

Maar aanzetten tot haat? Hoe zou dat in Godsnaam moeten?

16-05-2008 00:49
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

Ze zetten iig aan tot haat gericht tegen hemzelf, maar dat moet je wat mij betreft vrij zijn om te doen. Maar ik geef toe dat zijn cartoons ook voor mij een twijfelgeval zijn. Wat voor mij in deze een kritiek punt is, is het structurele aspect van zijn cartoons. Doordat in zijn cartoons structureel (want bijv. alleen al hier één keer per week) bepaalde groepen (en individuele mensen) dezelfde, slechte/afschuwelijke, eigenschappen worden toegedicht. Je kan je haast niet voorstellen dat mensen dit dan voor waar aannemen, en op basis daarvan een haat tegen die groepen of mensen ontwikkelen, maar ik ben bang dat dit wel mogelijk is. Er hebben in dit land ook immers 1,3 miljoen voor gestemd dat een lijk hun volgsvertegenwoordiger zou moeten worden, en de filmpjes die Rutger Castricum bij de aanhang van Verdonk heeft gemaakt stellen me wat dat betreft ook niet gerust ;)

16-05-2008 11:10
  • antwoorden

Conan:

Kuifje in Africa?

15-05-2008 23:01
  • antwoorden

Woutman:

Als er iemand haat zaait, zijn het wel de radicale imams. Echt subtiel brengen ze het ook niet.

15-05-2008 22:28
  • antwoorden

Arnaeramarth:

Maak je die tweede zin nou expres zo lang om intelligenter over te komen? Niet echt gelukt, want werkelijke intelligentie heeft m.i. ook een gunstige invloed op de leesbaarheid. Helemaal wanneer je begint met zinnen tussen haakjes te zetten in een zin die al tussen haakjes staat. Maar ik snap je punt dat christelijke tegenstanders om het hardst roepen dat als 'de Vrije Woord-kerk' aan de macht komt, we dan zouden vervallen in Derde Rijk-praktijken niet helemaal. Noem eens voorbeelden? Ik kan me namelijk niet goed voorstellen dat Andre Rouvoet Geert Wilders een fascist of een racist heeft genoemd. Rouvoet is overigens wel fel tegenstander van Wilders, maar bestrijdt hem op een heel andere manier, namelijk de inhoudelijke.

16-05-2008 08:08
  • antwoorden

Conan:

Naast de voedselbank, het armenhuis en polio doet ook het fenomeen "politieke gevangene" weer zijn intrede onder het smoor bewind van Balkenende.

15-05-2008 21:48
  • antwoorden

Lucas:

Ik heb nog geen extremistische imam in de cel gezien.
Een Nederlandse cartoonist (nota bene cartoonist, dus iemand die expliciet niet de intentie heeft om haat te zaaien) moet ineens wel anderhalve dag de cel in.

Dat vind ik, zacht gezegd, RAAR.

15-05-2008 23:22
  • antwoorden

Robert Engel:

Ja. En als je dan leest dat onze grote vriend de kanker in het hoofd wenser Abdul-Jabber van de Ven achter het gebeuren zit, dan is raar wel heel erg zacht gezegd.

15-05-2008 23:27
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

Dat kon Theo van Gogh trouwens ook aardig he? "L'extreme se touche" ;)

16-05-2008 00:35
  • antwoorden

AVe (geen lid):

Abdul Jabbar van de Ven is de aanklager, vertelt Hans Teeuwen net bij Pauw en Witteman, nota bene degene met wie Arabist Hans Jansen (zie uitspraak in de tekst hierboven) net een boek/briefwisseling heeft geschreven/gevoerd:

-Abdul-Jabbar van de Ven & Hans Jansen, Bombrieven, Amsterdam (Uitgeverij Van Praag) 2008, 232 pp.

http://www.arabistjansen.nl/

Hans Jansen: "Als de misselijke grappen van Gregorius Nekschot niet meer kunnen in Nederland, zijn we geen duizend jaar teruggeworpen in de tijd, maar dan gaat het licht gewoon helemaal uit."

15-05-2008 23:29
  • antwoorden

James (geen lid):

Tja, ook bij politie en justitie zitten nogal wat neo-NSB’ers, die het snel gekrenkte moslimzieltjes naar hun zin willen maken. En zowat de ergste van allemaal is daarvoor politiek verantwoordelijk: Ernst Hirsch Ballin (juist ja, degene die miljoenen per jaar uit trekt voor allerlei geitenwollensokken-projecten voor criminelen, maar nota bene op de beveilging van Ayaan Hirsi Ali ging bezuinigen). Ik gooi er nog maar eens een cartoon van Gregorius Nekschot tegenaan:
http://gregoriusnekschot.nl/blog/index.php?title=title&more=1&c=1&tb=1&p...

15-05-2008 23:35
  • antwoorden

Ollie:

Ik zou me als moslim werkelijk kapotschamen voor Abdul Jabbar van de Ven

~ Gewone reactie ~

15-05-2008 23:40
  • antwoorden

James (geen lid):

Update:

Volgens Peter Breedveld (die het nieuws als eerste naar buiten bracht) heet de Officier van Justitie die Gregorius Nekschot liet aanhouden Paul Velleman. De naam van deze neo-NSB'er kan dus in the hall of shame worden bijgeschreven.

15-05-2008 23:46
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

Zou je hem ook zo aanvallen wanneer hij Fawaz zou hebben laten aanhouden? Of zou je dan als de wiedeweerga naar de Xenos gerend zijn om wierook te kopen?

16-05-2008 00:37
  • antwoorden

James (geen lid):

Jij vergelijkt appels met peren. Fawaz roept op tot geweld en de vernietiging van de democratische rechtsstaat (die wil hij vervangen door een totalitaire sharia-staat). Gregorius Nekschot heeft nooit opgeroepen tot geweld en is juist een voorstander van democratische rechtsstaten.

16-05-2008 21:02
  • antwoorden

Hylke (geen lid):

Sorry hoor , maar waarom hoor ik overal, zelfs op websites als Geenstijl, alleen maar zulke matige comments?

Dit is godverdomme het ergste Nederlandse nieuws wat ik in tijden gelezen heb!!! Het is onbeschrijvelijk dat zoiets in Nederland voor kan komen. Zelfs van de huidige politiek had ik zoiets niet verwacht.....de enige juiste reactie is een nekschot voor de politici die dit toegelaten hebben...

Reken maar niet dat hier een onderzoek naar ingesteld zal worden. Het is nu definitief...zodra ik mijn studie afgemaakt heb verhuis ik naar Denemarken oid. dat is tenminste nog een enigzins normaal land...

15-05-2008 23:52
  • antwoorden

Anoniem (geen lid):

Kan je anders niet nu al gaan? Dat scheelt hier op zich best wel weer wat geld dan....

16-05-2008 00:38
  • antwoorden

Ollie:

Poe poe, dat was even een stoer momentje.
Voor de volledigheid Anoniem, geeft hier iemand aan dat jij als anoniem nog kunt reageren, vraag is alleen hoe lang. En hoe gek het ook moge klinken, in dat geval lees ik zelfs graag je neuzelopmerking.

~ Volgende Pamper graag reactie ~

16-05-2008 00:44
  • antwoorden

Sobotnik (geen lid):

Eerst nederland laten betalen voor je studie en dan wegwezen. Vroeger in Roemenie, waar ik vandaan kom, kon dat ook wel maar eerst moest je alles terugbetalen aan de staat. Zouden ze met al die hoogopgeleiden ook moeten doen die Nederland verlaten na een dure studie. Het gastland ziet deze mensen die hen geen cent gekost hebben, heel graag komen.

16-05-2008 09:59
  • antwoorden

Lucas:

@Hylke: we zijn gewoon murw geslagen. Het is ook onbegrijpelijk etc.
Maar wat wil je doen? Er is al zoveel geprobeerd...

15-05-2008 23:54
  • antwoorden
123volgende ›laatste »
De inhoud van dit veld is privé en zal niet publiekelijk getoond worden.

Dochter Laurence Fishburne wil doorbreken met porno (foto)
Sexy Social Media Babes XIV Topless Edition (foto's)
Lindsay Lohan is populair (foto's)
Turken te kleine penis voor Facebook
Pijnlijk: Carla Bruni kan niet acteren (foto's)
Vrouwenpost: Zuid-Amerikaanse bikini's (foto's)
Trijntje Oosterhuis doet aangifte tegen Trijntje Oosterhuis
Kijktip: omroep MAX gaat duivenprogramma maken

WEERALARM: regen en nog eens regen
Geen Duitse kuilen meer!
Dode op circuit Zandvoort (video) (update)
Brandstichter steekt zichzelf in de fik
Rampenplan in werking: TWEEDE boktor gevonden
Oprichter Aldi dood
Homo met glas bewerkt in Amsterdam
Woningbouwvereniging VERBIEDT thuis-stadion (video)

Laura Dekker vertrekt woensdag
Jol wil spelers sparen bij Johan Cruijff Schaal
Vriendschappelijk voetbal wordt knokpartij (video)
El Hamdaoui-soap afgelopen: hij is Ajacied
Shemale streakt topless op voetbalveld (video)
Vrouwelijke kickboxer doodgeslagen
Wk-selectie Noord-Korea keihard gestraft
Suarez scoort 100ste doelpunt voor Ajax

Vrouw sms't foto's terwijl ze sterft
Enorme bosbranden in Rusland (foto's)
Bruidspaar schiet fotograaf dood
Benzinepomp in brand na aanrijding (video)
Deze man martelt katten (foto)
Zeventienjarige doet racefilm na
Lidl moet dokken na vals beschuldigen kleuter
Moeder laat dochter (16) in bordeel werken

Vrouwen met toyboy sterven jong
Kijk! Pippy Longstockings de zezel (video)
Apple wordt gevolgd als een religie
Studenten neuken onveilig op vakantie
Dikke man wil op tv (foto's+video)
Keihard bewijs: chemtrails bestaan (video)
CF-18 Hornet crasht tijdens show (video)
Doden bij Loveparade (update)
Naar voorpagina EnDanDit
Contact | Nieuws tippen | Colofon | Brievenbus | Webmasters | Archief | Twitter | Inloggen

Gebruikerslogin

  • Registreren
  • Wachtwoord vergeten?

Opinie

  • Reacties

Brievenbus

Virtual hosting door True

Populair

  • Vrouw sms't foto's terwijl ze sterft
  • Laura Dekker vertrekt woensdag
  • Vrouwenpost: Zuid-Amerikaanse bikini's (foto's)
  • Sexy Social Media Babes XIV Topless Edition (foto's)
  • WEERALARM: regen en nog eens regen

Laatste nieuws

  • Laura Dekker vertrekt woensdag
  • Vrouw sms't foto's terwijl ze sterft
  • Vrouwen met toyboy sterven jong
  • Jol wil spelers sparen bij Johan Cruijff Schaal
  • WEERALARM: regen en nog eens regen

PinkBullets

  • Het leed dat dieet heet
  • Shuttels?! WTF?!!
  • Relatie: ongeschikt?
  • Koken met Willem; Lever met appel en ui
  • Man is stoer, vrouw is hoer
meer

Contact | Nieuws tippen | Colofon | Brievenbus | Webmasters | Archief | Inloggen

En Dan Dit is een uitgave van Flabber.

Inhoud syndiceren  Abonneren met Bloglines